מדריך לממשק וורדפרס למתחילים

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן חזקה וידידותית למשתמש (CMS) המאפשרת למשתמשים ליצור ולנהל בקלות אתרים משלהם. עם זאת, אם אתם חדשים בוורדפרס, הממשק יכול להיות קצת מבלבל. מדריך זה ידריך אותך דרך היסודות של ממשק וורדפרס ויראה לכם כיצד לבצע פעולות בסיסיות.

1. לוח בקרה: לוח הבקרה הוא המסך הראשון שתראו כשאתם נכנסים לאתר שלכם. הוא מספק סקירה כללית של פעילות האתר, כולל פוסטים, הערות ועדכונים אחרונים. אפשר גם לגשת דרכו לחלקים שונים באתר, כגון פוסטים, מדיה, דפים ומראה, על ידי לחיצה על הקישורים המתאימים בסרגל הצד.

2. פוסטים ועמודים: פוסטים משמשים לפרסום מאמרים, חדשות ועדכונים באתר האינטרנט שלך, בעוד שעמודים משמשים ליצירת תוכן סטטי, כגון דף אודות או יצירת קשר. אפשר לגשת למקטעי הפוסטים והדפים באתר על ידי לחיצה על הקישורים המתאימים בסרגל הצד.

3. מדיה: המדיה היא המקום שבו אפשר להעלות ולנהל תמונות, סרטונים וקבצים אחרים שבהם תרצו להשתמש באתר. אפשר לגשת למדיה על ידי לחיצה על הקישור מדיה בסרגל הצד.

4. עיצוב: הוא המקום שבו אתה אפשר להתאים אישית את המראה והתחושה של האתר שלך. ניתן לגשת לעיצוב על ידי לחיצה על הקישור מראה בסרגל הצד.

5. תוספים: המקום שבו ניתן להתקין, להפעיל ולנהל תוספים שונים המוסיפים פונקציונליות נוספת לאתר. אפשר לגשת למקטע התוספים על ידי לחיצה על הקישור פלאגינים בסרגל הצד.

6. משתמשים: מדור המשתמשים הוא המקום שבו אפשר להוסיף ולנהל משתמשים שונים שיש להם גישה לאתר שלך. אפשר לגשת למדור המשתמשים על ידי לחיצה על הקישור משתמשים בסרגל הצד.

7. הגדרות: ההגדרות הוא המקום שבו ניתן להגדיר הגדרות שונות עבור האתר שלך, כגון כותרת ותיאור האתר, הקישורים הקבועיםוהגדרות הקריאה. אפשר לגשת לקטע ההגדרות על ידי לחיצה על הקישור הגדרות בסרגל הצד.

8. יצירת פוסט או עמוד חדש: ליצירת פוסט או עמוד חדש, לחצו על הקישור המתאים בסרגל הצד ולאחר מכן לחצו על כפתור הוסף חדש. לאחר מכן תועברו לעורך, שם תוכלו להוסיף טקסט, תמונות ואלמנטים אחרים לפוסט או לעמוד.

9. תצוגה מקדימה ופרסום של הפוסט או הדף: לאחר שתסיימו לערוך את הפוסט או הדף, תוכלו לצפות בתצוגה מקדימה על ידי לחיצה על כפתור התצוגה המקדימה. כדי לפרסם את הפוסט או הדף, לחצו על כפתור פרסם.

10. התנתק: כדי להתנתק מאתר הוורדפרס, לחצו על השם שלכם בפינה השמאלית העליונה של לוח המחוונים ולאחר מכן לחץ על כפתור התנתק.

דילוג לתוכן